Doktor Gonzo

2010.04.13. 21:57

 Hogy ki vagyok? Nem mostanában születtem de nem is túl régen, az életem még fiatalabbik éveit taposom, vannak szüleim sőt egy testvérem is van. A nevem vagy az adataim nem fontosak, mert nem nevek címek telefonszámok vagyunk, hanem gondolatok érzések vélemények, én nem partnert keresek, nem a haveroknak szeretnék felvágni és nem pártokat szeretnék anyázni, én vagyok aki vagyok, te is legyél az aki tényleg lenni akarsz ne az legyél akit mások látni akarnak legyél aki tényleg lenni akarsz.És nem a szokásos "Emo, Rocker , Hippi, vagy más csürhe nép vagyok mert ez kifejezi az egyéniségem", nem nem, a csürhe nem fejez ki mást mint súlyos tartozni vágyást és kisebbségi komplexust. Nem kell tartoznod semmilyen Kaszthoz sem, tartoz magadhoz. 

Tehát akkor rólam. Én szeretem a zenét, mindenfélét, szeretem csak figyelni az embereket buszon, villamoson, vagy bárhol, szeretek utazni. Szeretem hogy néha a véletlenre bízom az életem véletlen szerűen csinálok dolgokat, véletelenül mondok dolgokat. Nem szeretem ha valaki a milyat néz le engem vagy mást amilyen. Egy barátom mondta hogy egyéni stílust képviselek ha találkoznánk talán te is ezt mondanád. Nem érdekel az ismeretlenek, és gyakran az ismertek véleménye sem. És ezt szeretem.

 

Doktor Gonzo

 

A bejegyzés trackback címe:

https://drgonzo.blog.hu/api/trackback/id/tr731919158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása